|
A 300 modell, a Stuttgart bemutatott utáni első frankfurti IAA-n 1951-ben, kivételes autó, amely a hagyomány az úgynevezett "Nagy Mercedes" kapcsolódik az 1930-as és a lakosság tapsot váltott, mivel csak a győzelem a nemzetközi sportesemény . Az érzés "Mi vissza" testesült meg a Mercedes 300, mint bármely más autó. Különösen, ha Konrad Adenauer, az első kancellárja a Német Szövetségi Köztársaság, a Mercedes 300 emelkedett a hivatalos állami limuzin. Ez volt a legjobb alapot a globális export siker. A referencia modell a felső osztályban a nagy új Mercedes igaza volt, miután a leleplezése a színpadon a Frankfurti Motor Show-n. "A Sensation a Show" vagy a "autó első számú" hirdette a főcím a nemzetközi szaksajtó. Különösen a brit gyártó vezető limuzinok és a BMW már keresett hatékony válaszokat. De ahogy a világ első BMW könnyűfém V8-as nem megy a termelés a 505 Pullman limuzin be a modern, aki vezette a Mercedes zászlóshajója építő konzervatív technikailag fejlett volt, a modell neve 300 immár mágikus szám. Mint ahogy az úgynevezett kalapot-kancellár a probléma valójában nem játszottak szerepet, függetlenül attól, hogy a fejtér a 505 hasonlítható a kalap-300 összeegyeztethető volt-e vagy sem. Konrad Adenauer volt minden esetben, még azután is, az ülést felszerelése, a BMW a bevált, alacsony hathengeres óriás lovagolni egy csillag a hivatalos alkalmakkor, legyen az újévi fogadás a Villa Hammerschmidt Bonnban, a látogatás alatt, hogy Berlin 1960-ban, vagy a közös megjelenést elnök Henry Luebke 1963-ban. Mindig is az állam kocsik a 5,19 méter hosszú Adenauer társa, és ez a három fejlesztések 300B, 300c és a 300D. Csak pontosan illeszkedik a Adenauer lemondását, Mercedes-Benz típusú 600 az utódja és az új nagy Mercedes. A modernizált pre-engineering Vagy vezetői szereti a 300 lakott, valamint a politikusok és hírességek más országok és kontinensek. A svéd király Gustav VI. Adolf volt 300 a flotta, valamint a császár Haile Selassie Etiópia, a perzsa sah, János pápa XXIII., Az opera díva, Maria Callas, vagy a képernyőn hős Gary Cooper és Erol Flynn. Alkalmas volt a feladat, mint a reprezentációs jármű a Dávid-csillag, mint a szedán, négyajtós kabrió és különböző különleges szervek. Ez tette lehetővé a robosztus váz formájában egy hegesztett cső Ovális X-frame és egy szuszpenzió, amely már hátul dupla közös lengőtengely nem túl messze a háború előtti minták. A 3,0 literes hathengeres motor nem egy új fejlesztés, hanem az evolúció a motor a 1930-as években, hogy szánták, nem realizált 2,6 literes autók. A mai adatok tűnnek szerény középosztálybeli: 115 LE, 196 Nm nyomatékot 2500 rpm, 160 km / h, és egy rosszul fontoskodó gyorsítási ideje 19 másodperc a sprint nulláról 100 sebesség A látogatók a Frankfurti Nemzetközi Autószalonon tavasszal 1951-ben a zászlóshajó modell Stuttgart ellen volt egy autó egy másik világból, erősebb és gyorsabb, mint bármely más német autós sorozatban. Milyen gyorsan a legexkluzívabb limuzin egy csillag akkor volt különösen drámai, amikor előzés az autópályán. Szinte elhaladó légtömegek, amelyek megfeleltek a Mercedes modellek VW, a Ford és az Opel, ami maradt fölött a sebességmérő tű 100-km/h-Marke. Csak nem irigység Míg a viszonylag szerény üzemanyag-fogyasztási értékeket 17-18 liter 100 kilométerre az akkori-gigantikus megjelenésű Mercedes nagy 72 literes üzemanyagtartállyal. A gazdag vásárlók közel 19.000 Mark drága szedán, az üzemanyag költségek azonban aligha kell szerepet játszott. Majdnem annyiba kerül, mint egy kis családi ház volt az extravagáns négyajtós kabrió, legalábbis a 21 600 védjegyeket számlázás. Az, hogy sok pénz, volt két vagy négy kapitány Opel Volkswagen Bogár. Milyen messze megelőzve a Mercedes vette 300. idejüket pénzügyileg, mutatja az akkori átlagos havi jövedelem Németországban. Kevesebb, mint hat évvel a háború után volt kevesebb, mint 400 jel egy hónap, és még készül az álom egy kis autó a legtöbb a németek, hogy teljesülnek-e. Ennek ellenére, a vevők a legdrágább csillag fuvarozót tartalmaz nem csak a szuper gazdagok, hanem a vállalkozók és cégvezetők a gazdasági csoda. Bár ma például egy Maybach luxus modellek vezetői jármű nehéz elképzelni, 60 évvel ezelőtt még drága autókat, sőt, pénzügyi jólét bizonyítékaként a siker. Szociális irigység még mindig egy idegen szót. Ugyanakkor valamennyi ágazatban a lakosság továbbra is fenntartják a hagyományos erények takarékosság. Így megtörténhet például, hogy a gyógyszeripari vállalkozó maga kormányzott a rajnai "Adenauer Mercedes" nyaralni a Bella Italia sátorban a ház mellett parkoló a kemping területén. A nyugat-németek legalább büszkék tagsági az elit klubban a nemzetközi luxusautó-gyártó. Beválasztották a megfelelő külpolitikai érzékenységek a háború utáni korai években a motort a Mercedes-Benz 300. Nem követelőző, vagy büszke V12 V8 modellek, mint a presztízse a győztes nyugati hatalmak, hanem csak egy erős hathengeres. Valószínűleg a használata a 3,0 literes hathengeres valóban ívelt a cég, nem pedig egy adott történelmi körülmények és a fejlemények, de tökéletesen illeszkedik. Nem utolsósorban azért, mert volt egy nemzetközileg elfogadott határérték a versenyautó, azonos kapacitással és így biztosítja a szerkezeti kialakításának alapjául szolgáló, a motor a legendás 300 SL. Újratöltés Világpremier a látványos Gullwing 300 SL sportautó New Yorkban 1954-ben, néhány héttel, mielőtt az első sportos sikere a fiatal Szövetségi Köztársaság érzés, a "Miracle of Bern" a World Cup. Leszámolható több, mint az előző év múlva a nemzetközi versenyképességüket. És mivel a Mercedes még 300 újratöltés most, nem akarta, hogy elveszítse a versenyt az USA és az Egyesült Királyságban. Mivel a Mercedes bemutatta a Genfi Szalon resharpened a Mercedes 300 b, kialakult egy módosított tömörítési arány és az új Solex karburátor 125 LE. Ellentétben az amerikai, mint a versenytársak az éves ciklus optikailag módosított Mercedes fel kellett adnia közel 300, a szabadság minden divattervező. Így jött csak az IAA-n 1955-ben jelentős vizuális változásokat. Különösen a nagyobb hátsó ablak, de az új hátsó közös lengőtengely jelentette Type 300 c. Az amerikai megrendelő szerette volna megnyerni a 300 c standard Borg-Warner automata váltó, jelképes összegért, még mindig volt négy-fokozatú, manuális sebességváltó. Igazán nagy változások jött két évvel később bevezetésével a Mercedes 300 D 300 D kapott egy új hátsó kialakítás és teljesen visszahúzható oldalablakok nélkül, B-oszlop a stílus egy keménytetős szedán. Technikailag az innovatív volt a szívócső befecskendezés. A közvetlen befecskendezés a 300 SL volt lemondani a 300 d, hanem azért is, 160 lóerővel előírt példátlan teljesítmény. Szabad utat hamarosan hozza a szokásos fényszórók, amit kombinálni a második szinten még az is agresszív és mennyire hatékony a makacs Dreiklangfanfare vezető üldözőbe Linkek - lehetővé tette a KRESZ rá.
|
|
|